海纳百川

登录 | 登录并检查站内短信 | 个人设置 网站首页 |  论坛首页 |  博客 |  搜索 |  收藏夹 |  帮助 |  团队  | 注册  | RSS
主题: 【芦笛】Here your are, Putaopi: Reply to Mr Gao Han
回复主题   printer-friendly view    海纳百川首页 -> 罕见奇谈
阅读上一个主题 :: 阅读下一个主题  
作者 【芦笛】Here your are, Putaopi: Reply to Mr Gao Han   
所跟贴 【芦笛】Here your are, Putaopi: Reply to Mr Gao Han -- 2u2m - (8674 Byte) 2003-10-06 周一, 下午7:31 (293 reads)
鬼话人说!
[博客]
[个人文集]

游客









文章标题: Reply (120 reads)      时间: 2003-10-06 周一, 下午7:34

作者:Anonymous罕见奇谈 发贴, 来自 http://www.hjclub.org



[回首页] [回前页]



--------------------------------------------------------------------------------



所跟帖: 2u2m : 【芦笛】Let's play the spy game 9/22/2003 9:28:57 AM



--------------------------------------------------------------------------------





作者: 鬼话人说! 答: 9/22/2003 10:30 [Click:53]







Kereső Ludi:





Üzemeltetési támogatás







Support – a megbízható működés záloga



Részrendszerektől a teljes üzemeltetésig



Manapság az üzleti folyamatok, illetve az azokhoz szükséges infrastruktúra jelentős változásaival egyre hangsúlyosabb szerepet kap az úgynevezett szolgáltatás alapú működés megvalósítása.



Különösen igaz ez az üzletileg nem alaptevékenységi feladatokhoz tartozó tevékenységek körére, ezen belül is a jelentős költségeket és szakmailag képzett munkaerőt követelő informatikai szolgáltatásokra.



Cégünk az Önöknél alkalmazott informatikai rendszer egyik legfontosabb összetevője, a hálózati infrastruktúra terén kínál hibaelhárítási-, illetve üzemeltetési szolgáltatásokat az informatikai rendszer infrastruktúrájára, illetve a teljes informatikai rendszerekre (IT outsourcing).



Az Answare Kft.



Cégünk több éves sikeres piaci szereplése során számos ügyfelénél alkalmazta, alkalmazza a Szolgáltatási Szint Megállapodás (angol terminológia szerint Service Level Agreement; SLA) alapú üzemeltetési szolgáltatások bevezetését, működtetését. Ez a hazánkban is egyre inkább elterjedt, a fejlett szolgáltatás megvalósítását elősegítő megoldás azt célozza meg, hogy az egyes tevékenységekhez hozzárendelhetőek, mérhetőek és nyomon követhetőek legyenek azok a feltételek, amelyek alapján meghatározhatóak a komplex szolgáltatás különböző szintjei. Ezek dokumentálásával előre láthatóvá, tervezhetővé válnak a szolgáltatás eleminek különböző erőforrás vonzatai mind a szolgáltató, mind pedig az Ügyfél számára. Megfelelő, közösen végzett tervezés esetén olyan szolgáltatási szerződésre van lehetőség, amely biztosítja az érintett rendszer folyamatos üzemeltetését, működtetését (hibaelhárítás, üzemeltetés-támogatás), ezáltal Ügyfelünk működési költségei racionalizálhatóvá válnak.



A szolgáltatásban rejlő előnyök



Egy körültekintően meghatározott SLA-k szerinti szolgáltatási szerződés megkötése esetén – a pénzügyi tervezhetőség mellett – további előnyök adódnak Ügyfeleink számára:



* nem kell cégen belül ráfordításokat eszközölni azért, hogy a megfelelően magas fokú szakembergárda folyamatos képzése, megtartása biztosított legyen



* nincs szükség a rendszer rendelkezésre állásának biztosítására nagy értékű csere-eszközök készleten tartására



* különböző monitor rendszereink segítségével folyamatos, megelőző vizsgálatokat, trend elemzéseket végezhetünk, így előre láthatóak, tervezhetőek a szükséges fejlesztések



* egykapus hibakezelést biztosítunk, amely minden – a hálózati kommunikációban érintett – rendszere, esetleges további szolgáltatókra kiterjed



Tervezési javaslatok



Egy informatikai hálózat üzemeltetése során az alapvető elvárás, hogy a hálózat az elvárásoknak megfelelően, minél kevesebb hibával működjön. Mindennek úgy kell teljesülnie, hogy az alkalmazások, illetve a felhasználói igények kielégítése mellett elősegítse a rendszer a stratégiai, illetve a tervezhető fejlesztési igények megvalósítását.



Egy ilyen rendszer hatékony üzemeltetése során a következő feladatok azok, amiket mindenképpen meg kell oldani:



* megelőző tervezés (új rendszer telepítése, vagy meglévő rendszer jelentős bővítése esetén)



* rendszerdokumentáció (konfiguráció) elkészítése, illetve folyamatos karbantartása



* üzemeltetési dokumentáció elkészítése; az üzemeltetési feladatok, hatáskörök pontos definiálása



* az üzemeltető személyzet megfelelő szintű oktatása, továbbképzése



* felügyeleti rendszer kiválasztása, implementálása



* proaktív felügyelet biztosítása; a potenciális hibaokok felderítése, megszüntetése a hibák bekövetkezése előtt, illetve optimalizálási lehetőségek vizsgálata



* hibakezelés



Bár a hibakezelés része egy komplex üzemeltetésnek, cégünk tapasztalata alapján sokszor érdemes a hibakezelést, hibafelügyeletet önálló szolgáltatásként kezelni, hiszen leggyakrabban ez a feladatcsoport jelenti az üzemeltetés legköltségesebb részét, valamint ez követeli meg a legnagyobb szakértelmet, gyakorlatot.



Változatos szolgáltatási szintek



Az előzőekben leírt – különböző szolgáltatási szintekhez igazodó – szolgáltatásainkat ez alapján felosztottuk hibaelhárítási-, illetve a hibaelhárítást is magában foglaló tágabban értelmezhető üzemeltetési szolgáltatás csomagokra. Ezek mellett olyan hálózat-felügyeleti megoldásokat – igény esetén a nyújtott szolgáltatás részeként, vagy mint önálló eszközt – kínálunk jelentős mértékben segíthetik az üzemeltetést végző szakembereket.



Outsourcing



Hibaelhárítási szolgáltatásainknál az alapszintű – lényegében eseti bejelentés alapján végzett – támogatástól a 7*24 órás, folyamatos rendelkezésre állásig, ahol dedikált tartalék-eszköz készletet biztosítunk, valamint proaktív – bérelt vonali hozzáférésen keresztüli – hálózat-felügyeletet adunk, különböző, rugalmasan felépített támogatást vállalunk.



Az értéknövelt, általában hibaelhárítással egybekötött üzemeltetési szolgáltatásaink esetében szintén a konkrét igényeknek legmegfelelőbb üzemeltetési szolgáltatáscsomagot kínáljuk. Az üzemeltetés-támogatáson túl, amely főleg a feladatok és folyamatok meghatározását, koordinálását jelenti, cégünk több ügyfelénél teljes mértékű hálózatüzemeltetési szolgáltatást nyújt. Ezen túl partnereinkkel együttműködve a teljes informatikai szolgáltatás ellátását biztosítani tudjuk (outsourcing).





Lap tetejére



作者:Anonymous罕见奇谈 发贴, 来自 http://www.hjclub.org
返回顶端
    显示文章:     
    回复主题   printer-friendly view    海纳百川首页 -> 罕见奇谈 所有的时间均为 北京时间


     
    论坛转跳:   
    不能在本论坛发表新主题
    不能在本论坛回复主题
    不能在本论坛编辑自己的文章
    不能在本论坛删除自己的文章
    不能在本论坛发表投票
    不能在这个论坛添加附件
    不能在这个论坛下载文件


    based on phpbb, All rights reserved.
    [ Page generation time: 0.050428 seconds ] :: [ 23 queries excuted ] :: [ GZIP compression enabled ]