阅读上一个主题 :: 阅读下一个主题 |
作者 |
【芦笛】Here your are, Putaopi: Reply to Mr Gao Han |
 |
所跟贴 |
【芦笛】Here your are, Putaopi: Reply to Mr Gao Han -- 2u2m - (8674 Byte) 2003-10-06 周一, 下午7:31 (293 reads) |
鬼话人说! [博客] [个人文集]
游客
|
|
|
作者:Anonymous 在 罕见奇谈 发贴, 来自 http://www.hjclub.org
[回首页] [回前页]
--------------------------------------------------------------------------------
所跟帖: 2u2m : 【芦笛】Let's play the spy game 9/22/2003 9:28:57 AM
--------------------------------------------------------------------------------
作者: 鬼话人说! 答: 9/22/2003 10:30 [Click:53]
Kereső Ludi:
Üzemeltetési támogatás
Support – a megbízható működés záloga
Részrendszerektől a teljes üzemeltetésig
Manapság az üzleti folyamatok, illetve az azokhoz szükséges infrastruktúra jelentős változásaival egyre hangsúlyosabb szerepet kap az úgynevezett szolgáltatás alapú működés megvalósítása.
Különösen igaz ez az üzletileg nem alaptevékenységi feladatokhoz tartozó tevékenységek körére, ezen belül is a jelentős költségeket és szakmailag képzett munkaerőt követelő informatikai szolgáltatásokra.
Cégünk az Önöknél alkalmazott informatikai rendszer egyik legfontosabb összetevője, a hálózati infrastruktúra terén kínál hibaelhárítási-, illetve üzemeltetési szolgáltatásokat az informatikai rendszer infrastruktúrájára, illetve a teljes informatikai rendszerekre (IT outsourcing).
Az Answare Kft.
Cégünk több éves sikeres piaci szereplése során számos ügyfelénél alkalmazta, alkalmazza a Szolgáltatási Szint Megállapodás (angol terminológia szerint Service Level Agreement; SLA) alapú üzemeltetési szolgáltatások bevezetését, működtetését. Ez a hazánkban is egyre inkább elterjedt, a fejlett szolgáltatás megvalósítását elősegítő megoldás azt célozza meg, hogy az egyes tevékenységekhez hozzárendelhetőek, mérhetőek és nyomon követhetőek legyenek azok a feltételek, amelyek alapján meghatározhatóak a komplex szolgáltatás különböző szintjei. Ezek dokumentálásával előre láthatóvá, tervezhetővé válnak a szolgáltatás eleminek különböző erőforrás vonzatai mind a szolgáltató, mind pedig az Ügyfél számára. Megfelelő, közösen végzett tervezés esetén olyan szolgáltatási szerződésre van lehetőség, amely biztosítja az érintett rendszer folyamatos üzemeltetését, működtetését (hibaelhárítás, üzemeltetés-támogatás), ezáltal Ügyfelünk működési költségei racionalizálhatóvá válnak.
A szolgáltatásban rejlő előnyök
Egy körültekintően meghatározott SLA-k szerinti szolgáltatási szerződés megkötése esetén – a pénzügyi tervezhetőség mellett – további előnyök adódnak Ügyfeleink számára:
* nem kell cégen belül ráfordításokat eszközölni azért, hogy a megfelelően magas fokú szakembergárda folyamatos képzése, megtartása biztosított legyen
* nincs szükség a rendszer rendelkezésre állásának biztosítására nagy értékű csere-eszközök készleten tartására
* különböző monitor rendszereink segítségével folyamatos, megelőző vizsgálatokat, trend elemzéseket végezhetünk, így előre láthatóak, tervezhetőek a szükséges fejlesztések
* egykapus hibakezelést biztosítunk, amely minden – a hálózati kommunikációban érintett – rendszere, esetleges további szolgáltatókra kiterjed
Tervezési javaslatok
Egy informatikai hálózat üzemeltetése során az alapvető elvárás, hogy a hálózat az elvárásoknak megfelelően, minél kevesebb hibával működjön. Mindennek úgy kell teljesülnie, hogy az alkalmazások, illetve a felhasználói igények kielégítése mellett elősegítse a rendszer a stratégiai, illetve a tervezhető fejlesztési igények megvalósítását.
Egy ilyen rendszer hatékony üzemeltetése során a következő feladatok azok, amiket mindenképpen meg kell oldani:
* megelőző tervezés (új rendszer telepítése, vagy meglévő rendszer jelentős bővítése esetén)
* rendszerdokumentáció (konfiguráció) elkészítése, illetve folyamatos karbantartása
* üzemeltetési dokumentáció elkészítése; az üzemeltetési feladatok, hatáskörök pontos definiálása
* az üzemeltető személyzet megfelelő szintű oktatása, továbbképzése
* felügyeleti rendszer kiválasztása, implementálása
* proaktív felügyelet biztosítása; a potenciális hibaokok felderítése, megszüntetése a hibák bekövetkezése előtt, illetve optimalizálási lehetőségek vizsgálata
* hibakezelés
Bár a hibakezelés része egy komplex üzemeltetésnek, cégünk tapasztalata alapján sokszor érdemes a hibakezelést, hibafelügyeletet önálló szolgáltatásként kezelni, hiszen leggyakrabban ez a feladatcsoport jelenti az üzemeltetés legköltségesebb részét, valamint ez követeli meg a legnagyobb szakértelmet, gyakorlatot.
Változatos szolgáltatási szintek
Az előzőekben leírt – különböző szolgáltatási szintekhez igazodó – szolgáltatásainkat ez alapján felosztottuk hibaelhárítási-, illetve a hibaelhárítást is magában foglaló tágabban értelmezhető üzemeltetési szolgáltatás csomagokra. Ezek mellett olyan hálózat-felügyeleti megoldásokat – igény esetén a nyújtott szolgáltatás részeként, vagy mint önálló eszközt – kínálunk jelentős mértékben segíthetik az üzemeltetést végző szakembereket.
Outsourcing
Hibaelhárítási szolgáltatásainknál az alapszintű – lényegében eseti bejelentés alapján végzett – támogatástól a 7*24 órás, folyamatos rendelkezésre állásig, ahol dedikált tartalék-eszköz készletet biztosítunk, valamint proaktív – bérelt vonali hozzáférésen keresztüli – hálózat-felügyeletet adunk, különböző, rugalmasan felépített támogatást vállalunk.
Az értéknövelt, általában hibaelhárítással egybekötött üzemeltetési szolgáltatásaink esetében szintén a konkrét igényeknek legmegfelelőbb üzemeltetési szolgáltatáscsomagot kínáljuk. Az üzemeltetés-támogatáson túl, amely főleg a feladatok és folyamatok meghatározását, koordinálását jelenti, cégünk több ügyfelénél teljes mértékű hálózatüzemeltetési szolgáltatást nyújt. Ezen túl partnereinkkel együttműködve a teljes informatikai szolgáltatás ellátását biztosítani tudjuk (outsourcing).
Lap tetejére
作者:Anonymous 在 罕见奇谈 发贴, 来自 http://www.hjclub.org |
|
|
返回顶端 |
|
 |
|
|
|
您不能在本论坛发表新主题 您不能在本论坛回复主题 您不能在本论坛编辑自己的文章 您不能在本论坛删除自己的文章 您不能在本论坛发表投票 您不能在这个论坛添加附件 您不能在这个论坛下载文件
|
based on phpbb, All rights reserved.
|